Samen lopen tijdens de Avondvierdaagse

Het is weer zover: de Avond4daagse! De leerlingen van De Wegwijzer en Het Mezacollege lopen deze week samen de 5 kilometer. Samen met ouders en verzorgers vormt dit een mooie, gezellige groep van ongeveer 40 wandelaars. 

De Avond4daagse staat ieder jaar weer garant voor veel plezier en mooie momenten. Onderweg wordt er volop gesnoept, gaan de oren dicht in het beroemde giltunneltje en genieten we van elkaars gezelschap en de prachtige omgeving in Ede. 

Vanavond is alweer de laatste avond. Onze kanjers worden feestelijk binnengehaald tijdens het defilé, waar familie, vrienden, de burgemeester en de heidehoogheden klaarstaan om hen toe te juichen. Een prachtig moment waar iedereen na een gezellige en sportieve week naar uitkijkt. 

En natuurlijk gaat iedereen naar huis met een welverdiende medaille om de nek. 

Goed gedaan allemaal!